tirsdag 9. november 2010

Svar på Hjelpespørsmål til pila


Jeg har valgt yrket frisør.
Jeg ble inspirert av frisørene på utplasseringen.
Jeg tenkte å bruke påfugl fjær  og perler i håret.
Jeg hentet inspirasjon fra byturen vi hadde.
Det var ikke noe spesielt utrykk siden det ble så liten tid i slutten og det gikk ikke som planlagt.
Jeg ville få litt rølige og grønne farger inn i det mørke håret får å gjøre det mer spennende.
Jeg brukte oliboard.
Programmet var litt forvirrende men var ok når jeg fant ut hvordan jeg skulle gjøre det.
Jeg synes moodboard var stressende og mere upraktisk enn å tegne skisse, det tar også unødvendig lang tid å få den i stand forhold til en enkel skisse, det eneste jeg ser er at moodboardet ser bedre ut når du viser det frem til kunder eller medarbeidere/fremvisning generelt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar